הקמפיין החדש של דיזל, קיץ 2010, המלווה בקטלוג צבעוני המלא בצילומי סנאפ וטראש, מתחבר לקריאטיב פשטני שהולך לעטר את חנויות הרשת (לא ברור אם גם בארצינו הבצורתית) ברבעון הקרוב של שנת 2010.
הפעם דיזל הצליחו להתעלות על הרדידות המנומנמת שמלווה את הקמפיינים שלהם בשנים האחרונות, הם פשוט העמיקו את הרדידות למצב בו חופרים עוד ועוד לעומק עד שמוצאים....זהב!.
הוקסמתי, התרשמתי, ובאמת שהדבר היחיד שנותר לי לומר לאנשי השיווק של דיזל זה : WOW.
הקונספט הנפוח והריקני מתגמד לנוכח האירוניה שמובאת הן במדיה הצילומית (קרי - הקטלוג) והן בסיסמאות חלולות המעטרות את הסיפורת המתמשכת מדחי אל דחי או אם תרצו -מטמטום אחד לטמטום עמוק יותר, או עד שהבטן הנפוחה מוודקה מוברחת וצי'טוס תתפוצץ.
האמת, פייר, מודה, יש משהו משחרר בלשלח את התחכום לשלום, יש משהו מאוד מיידי בתפיסה של דיזל, בדיוק כמו לשפוך כוס חלב לפודינג אינסטנט ולאכול, ואולי, אבל רק אולי האלמנט המשובח יגרום לקופות שלהם לדפוק יותר ירוקים?, לא בטוח.
מה שכן בטוח - שהקמפיין הזה פותח דלת חדשה לכל המותגים שלא הרשו לעצמם להודות באמת המכוערת - אנחנו עושים בגדים שמיוצרים בסין, אין לנו אג'נדה מלבד לשלם למשרדי הפרסום והשיווק שלנו ואנחנו גאים בזה! (דאם פראוד!).
העוגן השיווקי טמון בפשטות - וזוהי סימבוליקה שלטעמי מתחילה לחזור חזרה אל עולמינו המורכב.
לא עוד לחשושים סביב אפליקציות על טי שרטים, לא עוד ניג'וסים על הסקיני החדש, אלא הדיון העדכני ייסוב סביב האופי האנושי שלנו, זה שמתחבר באופן לא מחייב לחולצה שזרוקה שם בפינה של החדר אחרי לילה סוער במקווה השכונתי.
האמת? - 9 בסולם קדם.
קמפיין מבריק, סצנות סנאפ מדליקות, ומה אומר? - שמותגים אחרים ישחררו קצת...
http://www.diesel.com/be-stupid/
" target="_blank" rel="nofollow" onClick="return recordOutboundLink(this, ['Outbound Links', 'הקמפיין החדש של דיזל הפתיע אותי, קמפיין שכל כולו מוקדש להאדרת הטמטום האנושי.
בקונספט שגורס שככל שאתה מטומטם יותר אתה יותר 'אין' (או "גזעי" - תלוי את מי אתם שואלים...).
הקמפיין החדש של דיזל, קיץ 2010, המלווה בקטלוג צבעוני המלא בצילומי סנאפ וטראש, מתחבר לקריאטיב פשטני שהולך לעטר את חנויות הרשת (לא ברור אם גם בארצינו הבצורתית) ברבעון הקרוב של שנת 2010.
הפעם דיזל הצליחו להתעלות על הרדידות המנומנמת שמלווה את הקמפיינים שלהם בשנים האחרונות, הם פשוט העמיקו את הרדידות למצב בו חופרים עוד ועוד לעומק עד שמוצאים....זהב!.
הוקסמתי, התרשמתי, ובאמת שהדבר היחיד שנותר לי לומר לאנשי השיווק של דיזל זה : WOW.
הקונספט הנפוח והריקני מתגמד לנוכח האירוניה שמובאת הן במדיה הצילומית (קרי - הקטלוג) והן בסיסמאות חלולות המעטרות את הסיפורת המתמשכת מדחי אל דחי או אם תרצו -מטמטום אחד לטמטום עמוק יותר, או עד שהבטן הנפוחה מוודקה מוברחת וצי'טוס תתפוצץ.
האמת, פייר, מודה, יש משהו משחרר בלשלח את התחכום לשלום, יש משהו מאוד מיידי בתפיסה של דיזל, בדיוק כמו לשפוך כוס חלב לפודינג אינסטנט ולאכול, ואולי, אבל רק אולי האלמנט המשובח יגרום לקופות שלהם לדפוק יותר ירוקים?, לא בטוח.
מה שכן בטוח - שהקמפיין הזה פותח דלת חדשה לכל המותגים שלא הרשו לעצמם להודות באמת המכוערת - אנחנו עושים בגדים שמיוצרים בסין, אין לנו אג'נדה מלבד לשלם למשרדי הפרסום והשיווק שלנו ואנחנו גאים בזה! (דאם פראוד!).
העוגן השיווקי טמון בפשטות - וזוהי סימבוליקה שלטעמי מתחילה לחזור חזרה אל עולמינו המורכב.
לא עוד לחשושים סביב אפליקציות על טי שרטים, לא עוד ניג'וסים על הסקיני החדש, אלא הדיון העדכני ייסוב סביב האופי האנושי שלנו, זה שמתחבר באופן לא מחייב לחולצה שזרוקה שם בפינה של החדר אחרי לילה סוער במקווה השכונתי.
האמת? - 9 בסולם קדם.
קמפיין מבריק, סצנות סנאפ מדליקות, ומה אומר? - שמותגים אחרים ישחררו קצת...
http://www.diesel.com/be-stupid/
']);" class="DLPhotos-buypicphone">לפרטים נוספים