תחרות הפקות האופנה של משקפי קררה באתר האופנה דלוק בשיתוף חברת בלינק
"כשחשבנו על פעילות הרשת של קררה חיפשנו את נקודת המגע של קהל היעד עם המותג, חיפשנו פלטפורמה חברתית שמקבצת אליה גם מנהיגי דעה וגם מאמצים ראשונים שחיים ברשת. אתר דלוק ענה בדיוק על הדרישות.
אז רקחנו שיתוף פעולה מגניב בין מותג משקפי השמש של קררה לבין דלוק. המטרה הייתה להפעיל ולגייס את חברי האתר לתחרות הפקת אופנה עבור משקפי השמש של המותג קררה המשווקות ע”י אירוקה בארץ.
אתר דלוק הוא למעשה קהילת אופנה שחברים בו מעל 4000 משתמשים מתחום האופנה. האתר נותן במה לבעלי מקצוע רבים העוסקים בתחומי האופנה השונים: כגון צילום אופנה, איפור, עיצוב שיער, סטיילינג, דוגמנות, עיצוב אופנה ועוד.
הזמנו את חברי האתר להפיק בעצמם הפקת אופנה, והאמת היא שהופתענו מעומס הפניות. מעל 200 דוגמנים ודוגמניות ביקשו להשתתף והציגו מועמדותם להשתתף בתחרות ויותר מ 30 צוותים הגישו רעיונות להפקה עבור המותג.
מתוך כל המועמדויות שהוצגו, נבחרו 8 צוותים מוכשרים בהחלט שהרימו הפקות מושקעות ויצירתיות במיוחד שלא היו מביישות קטלוג אופנה מקצועי לכל דבר.
ההפקות המשתתפות בתחרות מוצגות בדף הפקות אופנה באתר.
הקריטריונים לבחירת ההפקה המנצחת : מקוריות, יצירתיות, נועזות ומספר צפיות.
ההפקות מופיעות גם בדף התחרות בפייסבוק וכל המשתתפים בהפקות מפיצים את היצירות שלהם באתרים שונים ברשת."
מתוך בלוג חברת בלינק - http://blinkit.co.il/?p=379
|